OPIS ZAJĘĆ

ZAJĘCIA W GRAFIKU TYPU: BODY & MIND (mała intensywność zajęć):

  • Joga Hatha
  • Pilates
  • Zdrowy kręgosłup
  • Mobility

 

Joga Hatha – równowaga między ciałem a umysłem.

Jest to trening mentalny, który opiera się na sekwencji pozycji (asan), podczas których uczestnicy skupiają się na głębokim i świadomym oddechu. Asany mogą być dynamiczne lub statyczne, a ich celem jest wzmocnienie ciała i umysłu. Poprzez praktykę jogi dążymy do balansu między ciałem i duchem. Zajęcia kończą się relaksacją – jest to czas wyciszenia i regeneracji.

Jakie efekty:

  • wzmocnienie i poprawa elastyczności mięśni całego ciała;
  • zredukowanie napięć mięśniowych i łagodzenie stresu;
  • zwiększenie ruchomości w stawach międzykręgowych i poprawa krążenia;
  • kontrola nad świadomym, prawidłowym oddechem;
  • wyciszenie umysłu;
  • balans między umysłem i ciałem.

Terminarz zajęć:

  • wtorki – godz. 18:00 (grupa A – początkująca);
  • wtorki – godz. 19:30 (grupa B – zaawansowana);
  • piątki – godz. 19:00 (grupa A/B – początkująca/śr.zaawansowana)

Czas trwania zajęć: 90 minut

 


Pilates – elastyczne i mocne ciało.

Trening mentalny obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała, wzmacniający i rozciągający ciało od czubka głowy aż po palce stóp. Pilates koncentruje się na centrum naszego ciała – wzmacnia najgłębiej położone mięśnie brzucha, pleców i miednicy. Są to ćwiczenia pomagające na codzienne dolegliwości związane z siedzącym trybem życia: korygują wady postawy, zapobiegają bólom kręgosłupa, bólom menstruacyjnym, poprawiają trawienie. Pilates to skuteczny sposób na szczupłą, smukłą sylwetkę i dobre samopoczucie.

Jakie efekty:

  • smukła sylwetka;
  • zapobieganie i niwelowanie bólu kręgosłupa oraz stawów;
  • poprawa elastyczności ciała, koordynację ruchową i równowagę;
  • wzmacnia siłę mięśni brzucha, pośladków, pleców i bioder;
  • uczenie nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała;
  • poprawa stabilności kręgosłupa;
  • relaksacja i odprężenie;

Terminarz zajęć:

  • środy – godz. 20:00.
  • soboty – godz. 09:30

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


Zdrowy kręgosłup – zdrowe plecy, to podstawa.

Zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub mających problemy z kręgosłupem. To program ćwiczeń przywracających równowagę napięć mięśniowych i prawidłową ruchomość kręgosłupa. Zajęcia łączą klasyczne ćwiczenia fitness, elementy pilates, rehabilitacji, gimnastyki korekcyjnej oraz stretchingu.

 

 

Jakie efekty:

  • mocniejsze mięśnie posturalne;
  • minimalizacja bólu pleców;
  • świadomy oddech;
  • prawidłowa postawa ciała.

Terminarz zajęć:

  • czwartki – godz. 20:10.

Czas trwania zajęć: 55 minut


 Mobility – dobra kondycja mięśni oraz stawów.

Zajęcia, które mają na celu usprawnić działanie i poprawić mobilność (ruchomość) stawów, więzadeł, mięśni i ścięgien. Ćwiczenia pomagają w leczeniu bólów, zapobiegania kontuzjom oraz poprawiają wyniki sportowych. Na zajęciach wykorzystywane są wałki do masażu, piłki, specjalne gumy.

Terminarz zajęć:

  • niedziela – godz. 19:00

 

 

ZAJĘCIA TANIEC I CHOREOGRAFIA (średnia intensywność zajęć):

  • Zumba

 

Zumba – taniec i świetna zabawa.

Kombinacja tańca i fitnessu. Bardzo dynamiczna i ekscytująca mieszanka rytmów latynoskich: merengue, salsa, mambo, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist – i to wszystko na jednych zajęciach! Zumba łączy na przemian szybkie i wolne rytmy, a stosowane kroki taneczne są łatwe do wykonania i powtórzenia. Ruszając się w rytm energetycznych utworów spalasz tysiące kalorii, skutecznie rozprawiasz się z tkanką tłuszczową, poprawiasz kondycję i samopoczucie.

 

 

Jakie efekty:

  • poprawa kondycji fizycznej, koordynacji ruchowej oraz wyczucia rytmu;
  • szczupła sylwetka – dzięki spalaniu dużej ilości kalorii i zapasów tkanki tłuszczowej;
  • pewność siebie na parkiecie w dyskotece, na imprezie, na weselu…
  • duża dawka endorfin i pozytywnej energii – fantastyczne samopoczucie!

Terminarz zajęć:

  • poniedziałki – godz. 20:00;
  • czwartek – godz. 20:00.

Czas trwania zajęć: 55 minut

 

 

ZAJĘCIA WZMACNIANIE I MODELOWANIE (średnia intensywność zajęć):

  • Shape
  • Płaski brzuch
  • ABT
  • Body Workout
  • Poranny FIT MIX

 

 

Shape – smukła, sportowa sylwetka.

Zajęcia wzmacniająco – modelujące, których celem jest rzeźbienie głównych grup mięśniowych takich jak: nogi, ramiona, klatka piersiowa, brzuch, uda, pośladki. Trening składa się z ćwiczeń wzmacniających wykonywanych w seriach, przy użyciu różnych sprzętów np. hantle, piłki, gumy, stepy. Zajęcia równomierne kształtujemy całą sylwetkę, bez nadmiernych przyrostów mięśni. Średnia intensywność zajęć sprzyja również spalaniu tkanki tłuszczowej.

 

Jakie efekty:

  • szczupła i wysportowana sylwetka;
  • równomierna rzeźba ciała;
  • poprawa siły i wytrzymałości mięśniowej;
  • poprawa koordynacji ruchowej.

Terminarz zajęć:

  • czwartki – godz. 19:00

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


 

Płaski brzuch – mocny, silny brzuch.

Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie mięśni brzucha, pleców i wymodelowanie okolicy talii. Pierwsza część zajęć polega na rozgrzaniu ciała i pobudzenie organizmu do spalania tkanki tłuszczowej poprzez proste układy kroków fitness, druga część skupia uwagę na intensywnych ćwiczeniach mięśni brzucha i wzmacnianiu mięśni grzbietu.

 

Jakie efekty:

  • bardziej widoczne mięśnie brzucha;
  • szczuplejsza sylwetka;
  • wzmocnienie mięśnie korpusu = lepsza stabilizacja kręgosłupa;
  • zwiększenie siły mięśni brzucha;
  • poprawa postawy;
  • wzmacnianie naturalnej krzywizny kręgosłupa.

Terminarz zajęć:

  • wtorki – godz. 19:00
  • czwartki – godz. 18:00
  • piątki – EXPRESS BRUZHCH + STRETCHING – 18:00

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


BODY WORKOUT – trening całego ciała.

Trening funkcjonalny o zmiennej intensywności, angażujący całe ciało oraz układ krążeniowo-oddechowy, z wykorzystaniem przyborów lub własnego obciążenia. Równomiernie kształtuje całą sylwetkę, a także poprawia wytrzymałość i wydolność organizmu. Odpowiednia intensywność zajęć sprzyja również spalaniu tkanki tłuszczowej oraz przyspieszeniu metabolizmu. Jest to trening dla każdego!

 

Jakie efekty:

  • przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej;
  • zwiększenie wydolności i siły;
  • poprawa kondycji i sprawności fizycznej;
  • poczucie zrelaksowania i dobrej energii.

Terminarz zajęć:

  • poniedziałki – godz. 19:00

Czas trwania zajęć: 55 minut

 

 

 

ZAJĘCIA WYDOLONOŚCIOWO – SIŁOWE: (średnia / duża intensywność zajęć):

  • Cross Training,
  • TRX,
  • Tabata,
  • WOD,
  • OCRWorkout,
  • HIIT.

 

 

Cross Training – lepszy i silniejszy Ty każdego dnia!

Program treningu siłowego i kondycyjnego rodem z CrossFitu. Świetna alternatywa dla monotonnych i nudnych treningów na siłowni. Treningi Crossa nigdy nie są takie same. Głównym założeniem tego treningu jest osiągnięcie sprawności aż w dziesięciu różnych obszarach fizycznych: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność. Na zajęciach przeplatają się ćwiczenia funkcjonalne, elementy lekkoatletyki, gimnastyki i treningu siłowego – uczestnicy biegają, wiosłują, skaczą, przenoszą najróżniejsze przedmioty, rywalizują z innymi oraz z samym sobą.

 

Jakie efekty:

  • większa wytrzymałość mięśni;
  • zwiększenie zakres ruchu niemal wszystkich stawów;
  • podkręcenie metabolizmu i przyspieszenie spalanie tkanki tłuszczowej;
  • lepsza sprawność fizyczna organizmu;
  • równomierne kształtowanie całą sylwetkę.

Terminarz zajęć:

  • poniedziałki – godz. 18:00 i 19:00
  • środy – godz. 19:00 i 20:00
  • piątki – godz. 18:30

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


 

TRX – balansuj na krawędzi swojej wytrzymałości.

Wszechstronny trening funkcjonalny z taśmami TRX, angażujący wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia bazują na wykorzystaniu obciążenia własnego ciała, a stopień trudności można dostosować, dobierając odpowiednią pozycję wyjściowej i kąt nachylenia względem podłoża. TRX pozwala na bezpieczne wykonywanie różnorodnych ćwiczeń, które wpływają na elastyczność, siłę i wytrzymałość mięśni oraz wydolność organizmu. Ćwicząc w pozycji podwieszonej skutecznie kształtuje się koordynację nerwowo-mięśniową, stabilność i równowagę. Ogromną zaletą tego rodzaju ćwiczeń jest możliwość szerokiego wykorzystania ćwiczeń wielostawowych, czyli takich, w których pracuje całe nasze ciało.

 

Jakie efekty:

  • modelowanie sylwetki całego ciała;
  • aktywizacja do pracy najgłębsze mięśnie naszego ciała;
  • pomoc w utrzymaniu prostej sylwetki;
  • poprawa wydolności .

Terminarz zajęć:

  • poniedziałki – godz. 20:00
  • wtorki – godz. 20:00
  • czwartki – godz. 19:00

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


HIIT – najwyższy stopień podkręcania metabolizmu!

Interwałowy trening o wysokiej intensywności, wykorzystujący TYLKO ciężar własnego ciała. Świetny trening na osób, które chcą pozbyć się zbędnych kilogramów i chcą szybko schudnąć. Dodatkowo na długo jeszcze po treningu, podkręca metabolizm, dzięki czemu spalasz tłuszcz do 24h po zakończonym treningu. Zajmuje to tylko 30 minut, coś dla osób, które “wiecznie” nie mają czasu na trening. Buduje mięśnie – w odróżnieniu od treningu wytrzymałościowego, który może prowadzić do utraty masy mięśniowej, za pomocą HIITa zbudujesz i zachowasz ciężko zbudowaną masę mieśniową. Poprawia Samopoczucie – ten trening jest trudny, ale po jego zakończeniu uwolnione endorfiny sprawia ze bedziesz sie czuć wspaniale. 

 

Jakie efekty:

  • mega przyspieszenie metabolizmu;
  • szybka utrata zbędnej tkanki tłuszczowej – spalanie nawet 3-krotnie większej ilości tkanki tłuszczowej niż podczas klasycznych ćwiczeń aerobowych;
  • poprawa wytrzymałości i wydolności organizmu;
  • równomierne zaangażowanie wszystkich mięśni ciała.

 

Terminarz zajęć:

  • sobota – godz. 9:30

Czas trwania zajęć: 45 minut

 


 

Tabata – podkręć spalanie na maxa!

Intensywny trening o zmiennej intensywności, angażujący całe ciało oraz układ krążeniowo-oddechowy, z wykorzystaniem przyborów lub własnego obciążenia. Składa się z ćwiczeń interwałowych, które wykonuje się w określonym czasie (20 sekund) na maksimum swoich możliwości, z przerwą na odpoczynek (10 sekund). Tabata to prawdziwe wyzwanie! Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na poprawę kondycji fizycznej, siły i wytrzymałości mięśni, przyspieszenie metabolizmu oraz bardzo szybką redukcję tkanki tłuszczowej.

 

Jakie efekty:

  • mega przyspieszenie metabolizmu;
  • szybka utrata zbędnej tkanki tłuszczowej – spalanie nawet 3-krotnie większej ilości tkanki tłuszczowej niż podczas klasycznych ćwiczeń aerobowych;
  • poprawa wytrzymałości i wydolności organizmu;
  • równomierne zaangażowanie wszystkich mięśni ciała.

Terminarz zajęć:

  • wtorki – godz. 18:00

Czas trwania zajęć: 50 minut