Opisy zajęć

ZAJĘCIA BODY & MIND (mała intensywność zajęć): bodyART, Joga Hatha, Pilates, Zdrowy kręgosłup

 

 

bodyART – połączenie pilatesu, jogi oraz muzyki.

Jest to trening, który wymaga wysokiej koncentracji i skupienia, polega na wykonywaniu płynnych i precyzyjnych ruchów ściśle połączonych z odpowiednim oddychaniem.

Jakie efekty:

  • zwiększenie siły funkcjonalnej;
  • zwiększenie świadomości własnego ciała oraz poprawa koordynacji ruchowej;
  • poprawa nieprawidłowych nawyków ruchowych;
  • przywrócenie równowagi mięśniowej, dzięki czemu ciało odzyskuje gibkość i prawidłową postawę.

Terminarz zajęć:

  • poniedziałki – 18:00.

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


 

Joga Hatha – równowaga między ciałem a umysłem.

Jest to trening mentalny, który opiera się na sekwencji pozycji (asan), podczas których uczestnicy skupiają się na głębokim i świadomym oddechu. Asany mogą być dynamiczne lub statyczne, a ich celem jest wzmocnienie ciała i umysłu. Poprzez praktykę jogi dążymy do balansu między ciałem i duchem. Zajęcia kończą się relaksacją – jest to czas wyciszenia i regeneracji.

Jakie efekty:

  • wzmocnienie i poprawa elastyczności mięśni całego ciała;
  • zredukowanie napięć mięśniowych i łagodzenie stresu;
  • zwiększenie ruchomości w stawach międzykręgowych i poprawa krążenia;
  • kontrola nad świadomym, prawidłowym oddechem;
  • wyciszenie umysłu;
  • balans między umysłem i ciałem.

Terminarz zajęć:

  • wtorki – godz. 18:00 (grupa średnio zaawansowana);
  • wtorki – godz. 19:30 (grupa początkująca);
  • piątki – godz. 19:00;
  • niedziela – godz. 19:00 (sesja relaksacyjna) – NA CZAS WAKACJI ZAJĘCIA W TYM DNIU SĄ ZAWIESZONE

Czas trwania zajęć: 90 minut

 


Pilates – elastyczne i mocne ciało.

Trening mentalny obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała, wzmacniający i rozciągający ciało od czubka głowy aż po palce stóp. Pilates koncentruje się na centrum naszego ciała – wzmacnia najgłębiej położone mięśnie brzucha, pleców i miednicy. Są to ćwiczenia pomagające na codzienne dolegliwości związane z siedzącym trybem życia: korygują wady postawy, zapobiegają bólom kręgosłupa, bólom menstruacyjnym, poprawiają trawienie. Pilates to skuteczny sposób na szczupłą, smukłą sylwetkę i dobre samopoczucie.

Jakie efekty:

  • smukła sylwetka;
  • zapobieganie i niwelowanie bólu kręgosłupa oraz stawów;
  • poprawa elastyczności ciała, koordynację ruchową i równowagę;
  • wzmacnia siłę mięśni brzucha, pośladków, pleców i bioder;
  • uczenie nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała;
  • poprawa stabilności kręgosłupa;
  • relaksacja i odprężenie;

Terminarz zajęć:

  • środy – godz. 20:00.

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


Zdrowy kręgosłup – zdrowe plecy, to podstawa.

Zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub mających problemy z kręgosłupem. To program ćwiczeń przywracających równowagę napięć mięśniowych i prawidłową ruchomość kręgosłupa. Zajęcia łączą klasyczne ćwiczenia fitness, elementy pilates, rehabilitacji, gimnastyki korekcyjnej oraz stretchingu.

 

 

Jakie efekty:

  • mocniejsze mięśnie posturalne;
  • minimalizacja bólu pleców;
  • świadomy oddech;
  • prawidłowa postawa ciała.

Terminarz zajęć:

  • czwartki – godz. 20:00.

Czas trwania zajęć: 55 minut

 

ZAJĘCIA TANIEC I CHOREOGRAFIA (średnia intensywność zajęć): Step, Zumba

 

 

Step – choreografia, uśmiech, power!

Zajęcia Step BASIC to zajęcia choreograficzne na specjalnych podestach (stepach), idealne rozwiązanie dla osób chcących poprawić kondycję i wytrzymałość a przy okazji świetnie się bawić. Regularne zajęcia pozwalają na wzmocnienie dolnych partii naszego ciała. Są to zajęcia dla każdego. Step, oprócz recepty na smukłe łydki i jędrne uda to także źródło pozytywnej energii i doskonały spalacz tkanki tłuszczowej.

 

Jakie efekty:

  • poprawa kondycji;
  • smuklejsze i silne nogi;
  • spalanie zbędnych kalorii i zrzucenie tkanki tłuszczowej;
  • poprawa samopoczucia.

Terminarz zajęć:

  • ZAJĘCIA NA CZAS WAKACJI SĄ ZAWIESZONE.

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


Zumba – taniec i świetna zabawa.

Kombinacja tańca i fitnessu. Bardzo dynamiczna i ekscytująca mieszanka rytmów latynoskich: merengue, salsa, mambo, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist – i to wszystko na jednych zajęciach! Zumba łączy na przemian szybkie i wolne rytmy, a stosowane kroki taneczne są łatwe do wykonania i powtórzenia. Ruszając się w rytm energetycznych utworów spalasz tysiące kalorii, skutecznie rozprawiasz się z tkanką tłuszczową, poprawiasz kondycję i samopoczucie.

 

 

Jakie efekty:

  • poprawa kondycji fizycznej, koordynacji ruchowej oraz wyczucia rytmu;
  • szczupła sylwetka – dzięki spalaniu dużej ilości kalorii i zapasów tkanki tłuszczowej;
  • pewność siebie na parkiecie w dyskotece, na imprezie, na weselu…
  • duża dawka endorfin i pozytywnej energii – fantastyczne samopoczucie!

Terminarz zajęć:

  • poniedziałki – godz. 20:00;
  • czwartek – godz. 20:00.

Czas trwania zajęć: 55 minut

 

 

ZAJĘCIA WZMACNIANIE I MODELOWANIE (średnia intensywność zajęć): Shape, Płaski brzuch, Atak Uda i Pośladki, Body Workout, Poranny FIT MIX.

 

 

Shape – smukła, sportowa sylwetka.

Zajęcia wzmacniająco – modelujące, których celem jest rzeźbienie głównych grup mięśniowych takich jak: nogi, ramiona, klatka piersiowa, brzuch, uda, pośladki. Trening składa się z ćwiczeń wzmacniających wykonywanych w seriach, przy użyciu różnych sprzętów np. hantle, piłki, gumy, stepy. Zajęcia równomierne kształtujemy całą sylwetkę, bez nadmiernych przyrostów mięśni. Średnia intensywność zajęć sprzyja również spalaniu tkanki tłuszczowej.

 

Jakie efekty:

  • szczupła i wysportowana sylwetka;
  • równomierna rzeźba ciała;
  • poprawa siły i wytrzymałości mięśniowej;
  • poprawa koordynacji ruchowej.

Terminarz zajęć:

  • czwartki – godz. 19:00

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


 

Płaski brzuch – mocny, silny brzuch.

Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie mięśni brzucha, pleców i wymodelowanie okolicy talii. Pierwsza część zajęć polega na rozgrzaniu ciała i pobudzenie organizmu do spalania tkanki tłuszczowej poprzez proste układy kroków fitness, druga część skupia uwagę na intensywnych ćwiczeniach mięśni brzucha i wzmacnianiu mięśni grzbietu.

 

Jakie efekty:

  • bardziej widoczne mięśnie brzucha;
  • szczuplejsza sylwetka;
  • wzmocnienie mięśnie korpusu = lepsza stabilizacja kręgosłupa;
  • zwiększenie siły mięśni brzucha;
  • poprawa postawy;
  • wzmacnianie naturalnej krzywizny kręgosłupa.

Terminarz zajęć:

  • wtorki – godz. 19:00

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


Body WORKOUT – poznaj swoje możliwości.

Trening funkcjonalny o zmiennej intensywności, angażujący całe ciało oraz układ krążeniowo-oddechowy, z wykorzystaniem przyborów lub własnego obciążenia. Składa się z ćwiczeń wzmacniających oraz cardio – cały trening zbudowany jest na bazie interwałów. Równomiernie kształtuje całą sylwetkę, a także poprawia wytrzymałość i wydolność organizmu. Odpowiednia intensywność zajęć sprzyja również spalaniu tkanki tłuszczowej oraz przyspieszeniu metabolizmu. Jest to trening dla każdego!!!

 

Ćwiczenia wykonywane są w tempie dopasowanym do możliwości każdego z uczestników. Zaleca się ćwiczenie na boso.

 

Jakie efekty:

  • przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej;
  • zwiększenie wydolności i siły;
  • poprawa kondycji i sprawności fizycznej;
  • poczucie zrelaksowania i dobrej energii.

Terminarz zajęć:

  • poniedziałki – godz. 19:00

Czas trwania zajęć: 55 minut

 

 

 

ZAJĘCIA WYDOLONOŚCIOWO – SIŁOWE: (średnia / duża intensywność zajęć): Cross Training, TRX, Trening Siłowy, Tabata, Kettlebells, Trening obwodowy

 

 

Cross Training – lepszy i silniejszy Ty każdego dnia!

Program treningu siłowego i kondycyjnego rodem z CrossFitu. Świetna alternatywa dla monotonnych i nudnych treningów na siłowni. Treningi Crossa nigdy nie są takie same. Głównym założeniem tego treningu jest osiągnięcie sprawności aż w dziesięciu różnych obszarach fizycznych: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność. Na zajęciach przeplatają się ćwiczenia funkcjonalne, elementy lekkoatletyki, gimnastyki i treningu siłowego – uczestnicy biegają, wiosłują, skaczą, przenoszą najróżniejsze przedmioty, rywalizują z innymi oraz z samym sobą.

 

Jakie efekty:

  • większa wytrzymałość mięśni;
  • zwiększenie zakres ruchu niemal wszystkich stawów;
  • podkręcenie metabolizmu i przyspieszenie spalanie tkanki tłuszczowej;
  • lepsza sprawność fizyczna organizmu;
  • równomierne kształtowanie całą sylwetkę.

Terminarz zajęć:

  • poniedziałki – godz. 18:00 i 19:00
  • środy – godz. 19:00 i 20:00
  • piątki – godz. 18:30

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


 

TRX – balansuj na krawędzi swojej wytrzymałości.

Wszechstronny trening funkcjonalny z taśmami TRX, angażujący wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia bazują na wykorzystaniu obciążenia własnego ciała, a stopień trudności można dostosować, dobierając odpowiednią pozycję wyjściowej i kąt nachylenia względem podłoża. TRX pozwala na bezpieczne wykonywanie różnorodnych ćwiczeń, które wpływają na elastyczność, siłę i wytrzymałość mięśni oraz wydolność organizmu. Ćwicząc w pozycji podwieszonej skutecznie kształtuje się koordynację nerwowo-mięśniową, stabilność i równowagę. Ogromną zaletą tego rodzaju ćwiczeń jest możliwość szerokiego wykorzystania ćwiczeń wielostawowych, czyli takich, w których pracuje całe nasze ciało.

 

Jakie efekty:

  • modelowanie sylwetki całego ciała;
  • aktywizacja do pracy najgłębsze mięśnie naszego ciała;
  • pomoc w utrzymaniu prostej sylwetki;
  • poprawa wydolności .

Terminarz zajęć:

  • poniedziałki – godz. 20:00
  • wtorki – godz. 20:00
  • czwartki – godz. 19:00

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


Trening siłowy – bez walki, nie ma sukcesów.

Trening z wykorzystaniem odważników kettlebells oraz sztang, oparty na ćwiczeniach ogólnorozwojowych i funkcjonalnych. Celem zajęć jest poprawa wytrzymałości, siły, gibkości i wydolności sercowo-naczyniowej. Trening z odważnikami wymaga nie tylko balansu i koordynacji, ale również zaangażowania dużej ilości mięśni, a co za tym idzie spalania dużej ilości kalorii potrzebnych do produkcji energii.

 

Jakie efekty:

  • przyrost masy mięśniowej:
  • kształtowanie całej sylwetki
  • spalanie tkanki tłuszczowej
  • wzrost siły mięśniowej
  • świetna alternatywa dla monotonnych treningów na siłowni

Terminarz zajęć:

  • ZAJĘCIA NA CZAS WAKACJI SĄ ZAWIESZONE

Czas trwania zajęć: 55 minut

 


 

Tabata – podkręć spalanie na maxa!

Intensywny trening o zmiennej intensywności, angażujący całe ciało oraz układ krążeniowo-oddechowy, z wykorzystaniem przyborów lub własnego obciążenia. Składa się z ćwiczeń interwałowych, które wykonuje się w określonym czasie (20 sekund) na maksimum swoich możliwości, z przerwą na odpoczynek (10 sekund). Tabata to prawdziwe wyzwanie! Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na poprawę kondycji fizycznej, siły i wytrzymałości mięśni, przyspieszenie metabolizmu oraz bardzo szybką redukcję tkanki tłuszczowej.

 

Jakie efekty:

  • mega przyspieszenie metabolizmu;
  • szybka utrata zbędnej tkanki tłuszczowej – spalanie nawet 3-krotnie większej ilości tkanki tłuszczowej niż podczas klasycznych ćwiczeń aerobowych;
  • poprawa wytrzymałości i wydolności organizmu;
  • równomierne zaangażowanie wszystkich mięśni ciała.

Terminarz zajęć:

  • ZAJĘCIA NA CZAS KAWACJI SĄ ZAWIESZONE

Czas trwania zajęć: 50 minut